آسمان مجازی برای اتاق خواب

آسمان مجازی برای اتاق خواب

سقف خانه ها ، دیوار ها و کف از جمله ی بخش های مهم در ساختمان ها می باشند که دکوراسیون آن ها در زیبایی خانه ها نقش بسیار زیادی دارد. روش و متریال های متنوع بسیاری برای زیبا کردن این اجزا وجود دارند و از جمله ی آن ها می توان به آسمان مجازی اشاره کرد که برای دکوراسیون سقف ساختمان ها به کار برده می شود. آسمان مجازی از جمله سقف های طبیعی و زیبای ساخت دست بشر به شمار می روند که با نصب آن در سقف خانه ها تنوع و زیبایی در خانه ها به وجود می آید.

آسمان مجازی در طرح های بسیار متنوع و زیبا برای قسمت های مختلف از سقف ساختمان ها از قبیل سقف اتاق خواب ، سقف آشپزخانه ، سقف پذیرایی و حتی سقف سرویس بهداشتی یا حمام به کار برده می شود. استفاده از این محصول در سقف ساختمان ها هیچ محدودیتی ندارد و در هر جایی که به کار برده شوند موجب زیبایی و ایجاد فضای دل انگیز می شوند.

آسمان مجازی از جمله ی سقف کاذب می باشد که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و قابلیت نور پردازی در آن ها وجود دارد . این نوع از سقف های کاذب با الهام گرفتن از تصاویر حس زیبا و خاصی را به محیط زندگی می دهند .

اتاق خواب از جمله ی مهمترین بخش ساختمان ها به شمار می رود و دکوراسیون آن اهمیت زیادی دارد . بیشتر مردم دوست دارند تا در هنگام خواب با مشاهده ی مناظر طبیعی زیبا به خواب روند و یا هنگام صبح با دیدن مناظر زیبا از خواب بیدار شوند. آسمان مجازی برای اتاق خواب دارای طرح های بسیار زیاد و متنوعی از قبیل طرح ستاره ، آسمان و … می باشد که به آن ها آسمان مجازی شب نیز گفته می شود که در هنگام خواب موجب آرامش و ایجاد حس دلنشین در افراد خانه  می شود .

خصوصیات سقف آسمان مجازی اتاق خواب

آسمان مجازی اتاق خواب از طلق مقاوم که به آن تایل پلکسی گفته می شود تشکیل می شوند و می توان از روش بک لایت ، استیکر یا چاپ مستقیم برای ایجاد طرح بر روی پارچه استفاده کرد. تایل های پلکسی به وسیله ی شبکه بندی فلزی یا قاب گچی که دور آن به کار برده می شود نگه داشته می شوند.

آسمان مجازی برای اتاق خواب در اندازه ها و سایز های مختلف قابلیت تولید دارند و ضخامت آن ها نیز طبق درخواست مشتری قابلیت اجرا دارد. نور پردازی از جمله ی بخش های مهم آسمان مجازی اتاق خواب به شمار می رود و باید کیفیت مناسب داشته باشد و همچنین مقدار نور باید مناسب انتخاب شود تا چشم اذیت نشود .

نحوه ی اجرای آسمان مجازی برای اتاق خواب

در اجرای آسمان مجازی برای اتاق خواب ابتدا بهتر است در مرحله اول نور پردازی بر روی سقف تنظیم شود . نور مورد نظر باید دارای کیفیت بالا و روشنایی مناسبی باشد. در مرحله دوم نبشی یا پروفیل را به قسمت های مختلف تقسیم کرده و در آخر تایل های مورد نظر که طرح های متنوعی می تواند داشته باشد را بر روی نبشی نصب می نمایند .

انتخاب طرح آسمان مجازی اتاق خواب

هدف از به کار بردن آسمان مجازی برای اتاق خواب ایجاد زیبایی و از همه مهمتر آرامش در محیط خواب می باشد و به همین دلیل انتخاب طرح آن از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار می باشد. آسمان مجازی اتاق خواب باید دارای طرح آرامش بخشی همچون طرح آسمان شب مانند ماه و ستاره یا آسمان روز مانند خورشید و ابر و آسمان آبی و …  باشد و تصویر آن باید با توجه به بزرگ یا کوچک بودن اتاق خواب و همچنین ارتفاع سقف و دکوراسیون داخلی آن مانند کاغد دیواری و طرح و رنگ آن انتخاب شود و با دیگر دکوراسیون اتاق خواب تضاد نداشته باشد .

مزیت آسمان مجازی اتاق خواب

  • آسمان مجازی برای اتاق خواب دارای طرح های بسیار متنوع بر گرفته از طبیعت می باشند که به صورت طرح آرام و شلوغ نیز وجود دارند و هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرند .
  • اندازه و ابعاد آن ها قابل سفارش می باشد و مطابق با خواسته ی مشتری در هر نوع سایز ، اندازه و ضخامتی تولید می شوند .
  • قابلیت تمیز کاری دارند .
  • قیمت مناسبی دارند و برای سقف ها از جمله ی بهترین دکوراسیون ها به شمار می روند .
  • عیوب سقف و همچنین تاسیسات به کار برده شده در سقف را پوشش می دهند .
  • سبک می باشند و قابلیت حمل و نقل آن ها راحت می باشد .
  • نصب سریعی دارند و در عرض چند دقیقه به وسیله ی نصابان ماهر قابلیت نصب دارند .
  • قابلیت چاپ طرح پیشنهادی مشتری بر روی آن ها وجود دارد .
  • ضد آب می باشند و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم می باشند .

نحوه چاپ آسمان مجازی :

آسمان مجازی برای اتاق خواب به روش های مختلفی قابلیت چاپ دارند که هر کدام از این روش ها کیفیت و دوام متفاوتی دارند . ارزان ترین روش چاپ آسمان مجازی  برای اتاق خواب چاپ بر روی بک لایت و چسباندن به وسیله چسب بر روی طلق پلکسی می باشد . این نوع از روش چاپ دارای کیفیت و رده پایینی می باشد و فضای آرامش بخش و زیبایی را که قرار است برای اتاق خواب فراهم کند به نسبت روش های دیگر کمتر می باشد.

چاپ آسمان مجازی بر روی استیکر و چسباندن مستقیم آن بر روی طلق روش دیگری می باشد که در آسمان مجازی اتاق خواب به کار برده می شود که کیفیت و شفافیت بالاتری نسبت به روش قبلی دارد و دوام آن ها نیز بیشتر می باشد و رنگ پریدگی در اثر حرارت ناشی از لامپ ها در آن ها ایجاد نمی شود.

در بین روش های چاپ آسمان مجازی  برای اتاق خواب که دارای دوام و کیفیت بسیار بالاتر نسبت به روش های قبلی می باشد چاپ مستقیم بر روی طلق پلکسی به وسیله ی دستگاه چاپ  UV می باشد که از گران قیمت ترین دستگاه ها می باشد و قابلیت چاپ آسمان مجازی بر روی شیشه ، کاشی ، پارچه ، ام دی اف و …  را دارد . اشعه ی UV که در چاپ به این روش به کار برده می شود موجب تثبیت رنگ چاپ و دوام بسیار زیاد آن ها در مقابل نور و حرارت و شستشو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یازده =