آموزش نصب آسمان مجازی

آموزش نصب آسمان مجازی

پس  ازخرید آسمان مجازی  مهم ترین مسئله و موضوع پیش رو نحوه نصب آن است. موردی که باید مورد توجه قرار گرفته و با دقت لازم انجام گیرد. برای نصب صحیحی از یک محصول و سیستم نیاز به طی مراحل خاص است. مراحل و کارهایی که بهتر است با کمک نیروهای متخصص انجام شود.  نصب آسمان مجازی نیز نیاز به  مهارت و طی روش های اجرایی است.

 آموزش نصب آسمان مجازی

از جمله مراحل اصلی نصب  و اجرای آسمان مجازی  را می توان در موارد زیر خلاصه و شرح داد.

مرحله اول :شبکه بندی کردن سقف

نحوه نصب آسمان مجازی  به عنوان سقف کاذب بخشی از دکوراسیون داخلی به شمار می رود.  از سقف کشسان برای پوشاندن  سقف اصلی مکان های مختلف خانگی،تجاری،اداری،استخر و …  استفاده می شود. جنس آسمان مجازی از  پی وی سی است. سقف باریسول  یا همان آسمان مجازی امکان خلق فضایی مدرن  با نورپردازی فوق العاده را برای کاربران خود فراهم می کند.

اولین مرحله از کارنصب  شبکه بندی سقف کاذب است.  درکار شبکه بندی می توان از پروفیل  و یا نبشی های  مخصوص سقف کاذب شبکه هایی منظم به ابعاد۶۰در ۶۰ ایجاد کرد.  فاصله به دست آمده  سقف اصلی  با بخش شبکه بندی در حدود ۱۵الی ۲۰ سانتی متر می شود.

مرحله دوم: نورپردازی

نورپردازی از بخش های مهمی است که آسمان مجازی شما را جذاب و زیبا جلوه می دهد. برای انجام بهتر  این پروسه  از متخصصین این کمک بگیرید.  به طورکلی برای نوپردازی  هر تایل آسمان مجازی  ۶۰ در ۶۰   باید از یک منبع نور  استفاده می شود.  این کار می تواند با کمک لامپ های ال ای که گزینه مناسبی است انجام شود.  چنان چه علاقه به لامپ های دیگر داشته باشید نیز می توانید از آن بهره ببرید.

 

مرحله سوم: خرید آسمان مجازی

در این  مرحله شما با توجه به سلیقه خود و متراژ موجود محیط سقف کشسان مناسب خود را انتخاب می کنید.  امروزه فروش آسمان مجازی توسط عده زیادی  در حال انجام است. پس بهتر است قبل از خرید به خوبی و با زمان کافی درمورد محصول انتخابی خود تحقیق کرده و از آن مطمئن شوید. در زمان خرید  شما می توانید تصاویر خود را به دلخواه انتخاب و درخواست چاپ آن ها را بر روی تایل های سقف باریسول  بدهید.  برای کسب مشاوره و اطلاعات می توانید با تیم سفیر اسکای تماس حاصل فرمایید.

مرحله چهارم: نصب تایل های آسمان مجازی

نصب تایل ها در سقف کشسان آخرین مرحله محسوب می شود. در این مرحله  شما بایستی تمامی تایل ها را بر روی پروفیل قرار دهید.  باید توجه و دقت لازم را در انجام این کار داشته باشید. به گونه ای که هر تایل باید بر اساس شکل طرح خود باید در جایگاه مخصوص خود قرار بگیرد.

تمامی مراحل بالا در اجرای مناسب و اصولی  آسمان مجازی تاثیر به سزایی دارند. به گونه ای که هر گونه  نقص و کاستی در اجرای هر یک از مراحل از کیفیت و عمر سقف کشسان نصب شده  می کاهد.  پس با کمک و راهنمایی از مختصصین و مجربین این امر از آسمان مجازی خریداری شده خود  سال ها بدون  هیچ گونه مشکلی استفاده کنید.   تیم سفیر اسکای با کارشناسان با تجربه خود  و سال ها کار و فعالیت در این عرصه  در خدمت شما عزیزان بوده و می تواند راهنمای سوالاتتان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نویسنده: مهری رقمی

One thought on “آموزش نصب آسمان مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =