تبدیل سقف ها و دیوارهای یک ساختمان به محیطی زنده و گرم توسط آسمان مجازی و پنجره مجازی

آسمان مجازی

با بررسی و نگاه کلی به سقف های کشسان می توان دریافت که هدف از ساخت چنین تکنولوژی و سیستمی برای آوردن روح و انرژی مثبت عناصر طبیعت به داخل فضاهای کاری و خانه ها بوده است. طبیعتی که همیشه برای تسکین روح و روان انسان در صدر قرار دارد و می توان با بودن در کنار طبیعت به آرامش درونی دست یافت و زندگی را لحظه به لحظه زندگی کرد. آسمان مجازی تحولی بزرگ در معماری امروزی به شمار می رود که امکانات به روزی را برای انسان به وجود آورده است. بررسی ها ثابت کرده اند که انسان در محیط هایی که در آن جا رنگ و بوی زندگی طبیعی به چشم می خورد بازده کاری بهتری داشته است. هم چنین بسیار دیده شده است که در مکان های بی روح هیچ گونه انرژی و نشاطی وجود نداشته و افراد مستقر همیشه کسل و کم انرژی بوده اند و همین موضوع عملکرد افراد را نیز کاهش داده است.

آسمان های مجازی محیط مرده و سرد را به محیطی گرم و زنده تبدیل می کنند.

در کارهای الهام گرفته شده طبیعت حد و حدود بین ساختمان و محیط اطراف طبیعی تا میزانی از بین می رود و کم رنگ تر می شود و همین ویژگی موجب برانگیزی حس آرامش در انسان می شودو خواص درمانی زیادی هم دارد. شاید بسیاری از ماها با قدم زدن در پارکی بین شلوغی شهر به چنین حسی رسیده ایم و آن را درک کرده باشیم. ساختمان ها و مکان هایی که با این محوریت ساخته می شوند باعث کاهش استرس و اضطراب افراد، بهبود رفتار های اجتماعی، عملکرد بهتر و… هستند. معماری مدرن امروزی در دکوراسیون داخلی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است و سقف کشسان و پنجره های مجازی از شاخص ترین المان های طراحی داخلی هستند. سیستمی که روح و جان تازه ای به فضای کاری یا زندگی شما می بخشد و آرامش بخشی به فضا از اهداف آن است. تایل های آسمان مجازی با تصاویر مناظر انتخابی شما چاپ می گردند و بدون تخریب فضا نصب می شوند. بهره گیری از تصاویر نورپردازی شده در سقف مکان سربسته محیط را کاملا با نشاط و پر انرژی خواهد کرد. طبیعت و عناصر آن باعث کاهش فشار خون، عصبانیت، درد، افکار منفی می شوند و همین امر موجب نشاط در افراد و در نتیجه به گرم و زنده بودن فضا منجر می شود. آسمان های مجازی زیبایی و جذابیت فضا را چندین برابر کرده و خستگی را از آن جا دور می کنند.

پنجره مجازی چیست؟

پنجره مجازی در واقع شکل دیگری از آسمان مجازی است که به جای سقف در دیوار به کار برده می شود. پنجره مجازی با به کار گیری تصاویر زیبای طبیعت هم چون منظره ای طبیعی جلوه می کند و آرامش و شادی را به فضا هدیه می دهد.

پنجره مجازی

 

با پنجره مجازی دیوارهای مرده فضای کار و زندگی تان را زنده کنید.

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت با طراحی های مسکونی یا اداری با متراژهای کوچک روبه رو هستیم و در بسیاری از مکان ها به دلیل رعایت قوانین شهر سازی و نظام مهندسی در هر دیواری نمی توان پنجره تعبیه کرد. نبودن پنجره در فضا موجب کاهش نور و عدم حس زندگی می شود و افراد را از دیدن مناظر طبیعی و مصنوع بیرون محروم می سازد. پنجره مجازی به شما دید تازه ای می دهد که بتوانید از زندگی خود لذت ببرید و خانه ای گرم و صمیمی داشته باشید. تایل های پنجره های مجازی نیز همانند آسمان مجازی از تصاویر انتخابی شما شکل می گیرد. ترکیب نور و تصویر در چنین سیستمی ارزش کار را چندین برابر می کند و همانند یک پنجره واقعی عمل می کند.

 ظاهر پنجره مجازی

پنجره های مجازی دارای فریم هستند که مثل پنجره های واقعی تداعی می شوند و این فریم می تواند چوبی یا فلزی باشد. با نور پردازی های صحیح در تصاویر به کار گرفته شده می توان عملکردی هم چون پنجره یک ساختمان ایجاد کرد و خانه و محل کار خود را به فضایی با نور کافی و جذاب تبدیل کرد. با نصب پنجره مجازی استرس و دغدغه های شهری را از خود دور کنید و از زندگی لذت ببرید.

جهت مشاوره فنی با تیم سفیر اسکای در ارتباط باشید.

نویسنده: مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =