خواص درمانی آسمان مجازی

آسمان مجازی

از زیبایی های جهان می توان طبیعت و عناصرش را در صدر قرار داد و به آن ها جایگاه ویژه ای بخشید. همه ماها هر از گاهی  از زندگی های شلوغ شهری دور می شویم و به دامان طبیعت پناه می بریم،  هدف از پناه بردن به دامان طبیعت و تماشای عناصر طبیعی لذت و آرامش خاصی  است که برای مخاطبان به دنبال دارد. ساعت ها خیره شدن به آسمان آبی و دیدن هوایی پاک ، انرژی مثبت و آرامش خاصی را در روح و روان انسان ایجاد می کند. رنگ های مختلف در فضای آزاد روحیه انسان را شاد و خوشحال می کند. در دل طبیعت می توان رنگ سبز، قرمز، نارنجی، آبی، زرد، بنفش و…را به چشم دید و لذت کافی را برد.

همین امر نیز موجب الهام گرفتن برخی از طراحان داخلی از طبیعت و عناصرش شده است. امروزه محدودیت زمانی و مکانی باعث شده  تا   افراد کمتر به طبیعت و فضای طبیعی دسترسی پیدا کنند. به همین دلایل خانه و مکان هایی که ساعت ها عمر خود را در آن ها می گذرانیم  را می توان تنها مکان دسترسی به آرامش دانست. در راستای رسیدن به آرامش  در مکانی خاص دکوراسیون داخلی اصلی ترین ملاک و راه  است. طراحی مناسب خانه  و مکان مدنظرتان می تواند آن را به محیطی ایده آل و آرامش بخش برای افراد تبدیل کند.  با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و حوزه های مختلف در این امر طراحی داخلی نیز گسترش فراوانی داشته و مصالح نوین و به روزی به بازار دکوراسیون آمده اند. ازجمله این مصالح می توان سقف کشسان را معرفی نمود که امروزه از پرطرفدارترین های طراحی داخلی به شمار می روند و در ایران نیز جایگاه بهتری برای خود پیداکرده است.

سقف های کسشانی که زیبایی و آرامش را به مخاطب القا می کنند!

سقف های کسشان در طرح ها و رنگ ها ی مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند. طرح هایی که همگی از طبیعت منشا گرفته اند. آسمان مجازی که نمادی از آسمانی آبی و هوای پاک را در مکان های مختلف  و بسته به نمایش در می آورد. آسمان مجازی به وسیله تایل های طراحی شده اش نسبت به سقف اصلی پایین تر قرار می گیرد. با تعبیه لامپ های ال ای دی در داخل سقف کشسان و نور پردازی آن این محصول نمایی نزدیک به واقعیت برای مخاطب شکل می دهد. اولین مکان آرامش ما می تواند خانه و  بعد از آن دومین محلی که ساعت زیادی از عمر ما در آن می گذرد محل کار ما است که نیاز به فضاسازی مناسب دارد. به کار بردن چنین فرایندی به طبع نتیجه ای مثبت برای شرکت خواهد داشت چرا که روند کار را بالا می برد و به فضا انرژی می دهد. در فضای با نشاط نیز کارایی چندین برابر بیشتر از سایر فضاها است.

سقف کشسان

خواص درمانی آسمان مجازی

به کارگیری آسمان مجازی تنها موجب شیک بودن و زیبایی محل زندگی  وکاری تان می شود،  بلکه از نظر روانی و روحی نیز تاثیر خوبی در شما ایجاد خواهد کرد.

از جمله خواص درمانی کی می توان با نگاه و استفاده از آسمان مجازی در طراحی داخلی به آن رسید شامل موارد زیر است؛

۱_تبدیل محیط کسل کننده به مکانی آرامش بخش و لذت بخش

۲_کاهش استرس و فشار های روانی

۳_دریافت انرژی مثبت و نشاط و درنتیجه روحیه ادامه کار

۴_بالا بردن صبر در افراد و جلوگیری از خشونت

*رنگ آبی آسمانی از آرامش بخش ترین رنگ ها به شمار می روند.

مزایا و ویژگی های مثبت آسمان مجازی

_تسریع در نصب

_ضد آب بودن

_قابلیت شست و شو

_بادوام و دارای عمر طولانی

_بدون تخریب یا عملیات بنایی خاص

_امکان نصب بر روی انواع مختلف سقف کاذب

_نداشتن محدودیت در طرح و شکل و اندازه

علاوه بر خانه ها در چه محیط هایی می توان از آسمان مجازی استفاده کرد؟

_ساختمان های اداری، دفتر ها و شرکت های کاری

_بیمارستان ها، مطب پزشکی و دندانپزشکی، آزمایشگاه ها

_سالن های اجتماعات، آمفی تئاتر ها

_لابی هتل ها و اتاق های هتل

_ورودی ساختمان های مسکونی

_فضاهای داخلی خانه ها

_ورزشگاه ها، استخر ها و…

_کابین های آسانسور و تونل آن

طرح های آسمان مجازی شامل آسمان آبی با ابر و ساده، کهکشان و… می تواند تولید و عرضه بازار گردد.

جهت مشاوره فنی با تیم سفیر اسکای در ارتباط باشید.

نویسنده: مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =