علت محبوبیت آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی

سقف یک مکان از بخش های اصلی و مهم آن است که در نگاه اولیه به چشم بیننده می آید. به همین خاطر تاثیر زیادی در جذابیت و محبوبیت دکوراسیون داخلی یک فضا دارد . یک فرد برای ایجاد مکانی دلنشین باید توجه ویژه ای به سقف آن محیط داشته باشد. امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی سقف های کاذب زیادی به عرصه معماری داخلی وارد شده اند که هر کدام علل استفاده به خصوص خود را دارند. از جمله به روز ترین این سقف ها آسمان مجازی است. این سقف کاذب با فناوری و زیبایی منحصر به فرد خود کارایی زیادی را در دکوراسیون داخلی منازل و بسیاری از فضاهای کاری سقف دار صاحب شده است.

علت محبوبیت آسمان مجازی

آسمان مجازی یا به عبارتی همان سقف کشسان دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر سقف ها است. این سقف با امکان فراهم سازی محیطی مشابه عناصر طبیعت، فضای زندگی و خانه شما را آرامش بخش و دلنشین تر می کند. در آسمان مجازی امکان چاپ تصاویر دلخواه و انتخابی شما بر روی تایل های پی وی سی آن وجود دارد. همین خصوصیت موجب جلب رضایت مشتریان زیادی شده است. حق انتخاب طرح مورد نظر برای سقف خانه یا مکان کار باعث خلق فضایی متناسب با روحیات و خلقیات شما خواهد شد. آسمان مجازی با تنوع در شکل و طرح محبوبیت زیادی را برای خود به ارمغان آورده است.

سقف کشسان ترنس لوسنت

این نوع از سقف های کشسان با قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای مصنوعی و طبیعی جذابیت و محبوبیت زیادی را دارا می باشند. این خصوصیت به طراحان فرصت و امکان تغییر دکوراسیون داخلی به کمک نور را نیز می دهند. از سقف کشسان ترنس لوسنت برای چیدمان داخلی فضاهای فروشگاهی ،رستوران ها،کافی شاپ ها ،سالن های انتظار و صحنه سازی های تئاتر و سینما و سایر اماکن که تغییر رنگ نور اهمیت فراوانی دارد استفاده می گردد. لازم به ذکر است در سقف کشسان های رایج قابلیت عبور نوردر حدود ۵۰ درصد است. نوردهی سقف کشسان رابطه نزدیکی با نوع طرح انتخابی آن نیز دارد.

انواع دیگر سقف کشسان و کاربرد آن ها

سقف کشسان لاکی

این نوع از آسمان مجازی با قابلیت رفلکس بالا فضا را همانند یک آینه بزرگ در ذهن بیننده بزرگ جلوه می دهد. سقف کشسان لاکی با امکان رفلکس کردن تاثیر به سزایی در کاهش منابع نور و مصرف انرژی دارد. جنس پارچه های به کار رفته در سیستم سقف کشسان لاکی از پلی آمید با ارتجاع و کشش بسیار بالا است. این نوع آسمان مجازی در دکوراسیون داخلی کاربرد فراوانی دارد.
از این نوع آسمان مجازی می توان در محیط هایی هم چون استخر ها استفاده کرد. سقف کشسان لاکی محیطی با قابلیت انعکاس نور و تصویر ایجاد می کند. هم چنین با نصب نور و فیبر نوری زیبایی آن چند برابر می شود. چراغ های هالوژن و لوستر نیز می تواند در سقف لاکی نصب گردد.

آسمان مجازی طرح درخت

علل محبوبیت آسمان مجازی

به طور کلی آسمان مجازی را با داشتن ویژگی های زیر می توان محصولی محبوب و پرکاربرد معرفی کرد که عبارتند از:
۱_قابلیت جابه جایی آسمان مجازی
۲_امکان شست و شوی سقف کشسان
۳_مقاوم و ضربه پذیر
۴_ دارای حالت کشسانی و ارتجاعی
۵_امکان نوردهی مناسب در شب
۶_قابلیت چاپ تصاویر دلخواه انتخابی شما بر روی تایل های آسمان مجازی
۷_دارای خواص درمانی بالا
۸_بهبود وضع معماری داخلی فضا
۹_جذب مخاطب به محیط خانه یا محل کار شما
۱۰_تنوع در طرح و شکل
۱۱_جنس مناسب آسمان مجازی
۱۲_بهره گیری از تکنولوژی روز و نوین معماری
۱۳_عدم محدودیت فضایی (محیط های کاری و منازل و تمامی فضا های سقف دار)
و ده تا علت محبوبیت آسمان مجازی که باعث استفاده بسیار آن در معماری های داخلی امروز شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر با مشاوران سفیر اسکای تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.
نویسنده:مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =