آسمان مجازی سقف

آسمان مجازی سقف

سقف ها از جمله بهترین نکات در خانه ها می باشد که با زیبایی آن دکوراسیون خانه ها بسیار زیبا می شود . آسمان مجازی سقف از جمله ی زیباترین دکوراسیون برای سقف می باشد و در واقع تصاویری از آسمان می باشد که برای القای حالت آسمان در قسمتی از سقف و در مکان پوشیده نصب می شوند. آسمان مجازی سقف نوعی سقف کاذب می باشد که بعد از سقف اصلی قرار می گیرد و به جای سقف گچی از داخل سقف کاذب به چشم می خورد که می تواند تصاویری از آسمان یا مناظر و طرح های هنری و یا تصاویر کودکانه و .. متناسب با شرایط و نوع محل باشد . طرح های آسمان مجازی سقف بسیار زیاد و زیبا و متنوع می باشد و در صورت درخواست مشتریان طرح درخواستی آن ها نیز قابل اجرا می باشد .

آسمان مجازی چیست ؟

آسمان مجازی سقف از جمله ی جدیدترین و محبوب ترین سقف مجازی می باشد که به دلیل ساختار خاص و ویژه و همچنین قابلیت نور پردازی و تنوع طرح زیاد و به دلیل کیفیت  بسیار خوبشان کاربرد بسیار زیادی دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. آسمان مجازی سقف حاصل ترکیبی از هنر و معماری کلاسیک و چاپ دیجیتال مدرن می باشد که به صورت تایل هایی سقفی در سقف ها به کار برده می شوند و از انواع سقف کاذب به شمار می روند .

کاربرد آسمان مجازی :

آسمان مجازی سقف را می توان در هر جایی از سقف خانه ها بدون محدودیت اجرا کرد و به طور معمول از آن ها در سقف آشپزخانه ها ، راه رو ها ، حمام ، سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، اتاق مستر ، استخر ها ، مکان های تجاری ، محیط آموزشی ، مکان تفریحی و بیمارستان ها و … استفاده می شود . آسمان مجازی سقف پرکاربرد ترین محصولی می باشد که تا به امروز در دکوراسیون سقف به کار گرفته می شوند  و نمایی از طرح های خیره کننده را با وضوح و کیفیت بالا به تصویر می کشند .

آسمان مجازی سقف چگونه اجرا می شود ؟

برای داشتن آسمان مجازی سقف در ابتدا باید محل اجرای آن انتخاب شود و همانطور که گفتیم هیچ محدودیتی برای این مورد وجود ندارد و قابلیت اجرا در هر محیطی را دارند. سپس طرح و شکل مورد نظر را انتخاب می نمایند که طرح وشکل در آسمان مجازی می تواند هر طرحی مطابق با سلیقه ی مشتری و در ابعاد مورد نظر آن ها باشد.

طرح آسمان مجازی سقف می تواند دراشکال بیضی ، مستطیلی ، دایره ای ، مربعی و یا هر شکل ترکیبی دیگر باشد و برای اجرای آن می توان از تمام یا قسمتی از سقف محل استفاده نمود . بعد از انتخاب تصویر و تعیین اندازه آن به وسیله ی مشتری آسمان سقف مجازی در طرح و ابعاد و اندازه مورد نظر توسط شرکت مورد نظر طراحی می شود.بعد از طراحی کار های مربوط به نور پردازی بر روی سقف انجام می شود و در آخر نصاب تایل ها را در سقف که قبلا شبکه بندی شده قرار می دهد و آسمان مجازی سقف کامل می شود .

نحوه اجرای آسمان مجازی و تفاوت آن با سقف کشسان :

آسمان مجازی و سقف کشسان هر دو سقف های کاذبی می باشند که برای زیبایی دکوراسیون منازل و بیمارستان ها و … به کار برده می شوند . هر کدام از این دو نوع سقف کاذب دارای ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود می باشند  و طرح های هر دو قابلیت اجرا متناسب با سلیقه مشتریان را دارند و تفاوت آن ها در روش نصب و راه اندازی آن ها می باشد.

سقف کشسان به صورت یک پارچه نصب می شود در حالی که  آسمان مجازی سقف به صورت تایل های جداگانه و به شکل پازل در کنار هم قرار می گیرند و تعمیر آن ها در صورت بروز مشکل در قسمتی از آن  ، بسیار راحت می باشد زیرا لازم نیست تا تمام آسمان مجازی جدا شود بلکه با جدا سازی یکی از تکه های تایل ها می توان به راحتی آن را تعمیر نمود و اگر قسمتی از تایل شکسته یا خراب شود همان قسمت را تعویض می نمایند و نیازی به تعویض کامل سقف نمی باشد . نظافت آسمان مجازی سقف بسیار راحت می باشد برای نظافت و تعمیر می توان هر قطعه را به طور جداگانه جابه جا نمود .

مزیت آسمان مجازی سقف :

  • قابلیت اجرا در طرح های زیبا و چاپ هر نوع طرحی بر روی آن
  • قیمت مناسب
  • هزینه ی تعمیر و نگهداری راحت
  • قابلیت نظافت و شست و شو
  • قابلیت جدا سازی تایل ها به طور جداگانه
  • قابلیت تعمیر راحت
  • قابلیت نصب راحت
  • نداشتن محدودیت اجرا در مکان های مختلف
  • قابلیت امکان عبور نور
  • راحتی دسترسی به تاسیسات زیر سقف

انواع آسمان مجازی سقف از نظر تولید :

آسمان مجازی سقف با توجه به تولید و کیفیت جنس در دو نوع می باشند که شامل آسمان مجازی چاپی و آسمان مجازی استیکری می باشد . در آسمان مجازی سقف استیکری طرح انتخاب شده بر روی کاغذ چاپ می شود و سپس به صورت برچسب بر روی طلق چسبانده می شود.این نوع از آسمان مجازی قیمت و کیفیت پایینتری دارند . آسمان مجازی سقف چاپی به جای کاغذ مستقیما بر روی طلق چاپ می شوند و کیفیت تصویر و همچنین زیبایی آن و میزان عبور نور در آن ها بسیار بیشتر می باشد و قیمت بالاتری نیز دارند .

قیمت آسمان مجازی :

آسمان مجازی سقف در انواع طرح ها و اندازه ها با توجه به درخواست مشتریان تولید می شوند و به طور کلی محصولی با کیفیت و به صرفه از نظر اقتصادی می باشند.قیمت آسمان مجازی سقف با توجه به متراژ آن  و تعداد تایل هایشان  و همچنین نحوه ی تولید آن ( استیکری و چاپی ) محاسبه می شود و در همه ی انواع آن قیمت  یکسان نمی باشد.بنابرین باید برای دانستن دقیق قیمت ، نوع آسمان مجازی و ابعاد آن و تعداد تایل های آن را مشخص نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =