طراحی آسمان مجازی

آسمان مجازی

آسمان مجازی چیست ؟

آسمان مجازی از انواع جدید و بسیار زیبای سقف های کاذب می باشند که نوعی آسمان برای منازل یا محل های کار یا مراکز خرید و… به شمار می آیند که بر روی سقف محل مورد نظر بدون این که خرابی در بنای محل صورت بگیرد انجام می شود . آسمان های مجازی در واقع تصاویری از دنیای بیرون و طبیعت های زیبای آن از قبیل درختان و گیاهان و آسمان و گل ها و … می باشند .

طراحی آسمان مجازی :

تصاویر انتخابی برای آسمان های مجازی کاملا اختیاری و بر عهده ی افراد استفاده کننده می باشد و با سلیقه مشتریان و به دلخواه آن ها طراحی می شود و در محل مورد نظر نصب می گردد .
طراحی آسمان مجازی پس از با خبر شدن از سلیقه مشتریان و انتخاب طرح توسط آن ها به وسیله افراد با سلیقه و آموزش دیده و با کمک دستگاه های پیشرفته و مخصوص به این کار انجام می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
با طراحی آسمان مجازی های زیبا با استفاده از طرح و مناظر خوب می توان فضای کاملا آرام و دلنشینی را به وجود آورد .آسمان های مجازی باعث روح بخشی به فضا های مورد نظر می شوند و در هر جایی قابل اجرا هستند .
در طراحی آسمان های مجازی نور پردازی های مخفی با استفاده از لامپ های ال ای دی و یا فلورسنت انجام می شود و برای هر مکانی به شکل و نوع و ابعاد آن مکان و مطابق با طرح پیشنهادی مشتریان تهیه می شود و در آزمایشگاه ها و لابی هتل ها و استخر ها و منازل و هر جایی که نیاز به زیبایی بیشتر دارد قابل نصب می باشد و دکوراسیونی بی نظیر را به آن محل ها می دهد .
استفاده از نور پردازی ها در طراحی آسمان مجازی ها باعث روشن شدن محل و جلوه ی واقعی پیدا کردن آسمان مجازی ها می شود .در طراحی آسمان های مجازی باید از مواد اولیه و مرغوب استفاده شود همچنین هزینه های آن مناسب باشد و ارزان در اختیار مشتریان قرار گیرد .

آسمان مجازی
آسمان های مجازی باید قابل شستشو باشند و در مقابل حرارت و رطوبت و .. مقاوم باشند تا بعد از مدتی در اثر تغییر حالت خراب نشوند و هزینه های اضافی به بار نیاورند در نصب آسمان های مجازی نیازی به رفع عیوب سقف نمی باشد و این سقف های کاذب طوری طراحی شده اند که عیوب سقف را می پوشانند و همچنین می توان آن ها را در کنار دیگر سقف های کاذب و با ترکیب آن ها به کار برد .
آسمان های مجازی به طور کلی در طراحی شامل سه بخش می باشند :

1 – سازه نور پردازی
2 – سازه سقف کاذب
3 – تایل های آسمان مجازی

نور پرردازی اولین بخش در طراحی آسمان مجازی می باشد که باید کاملا اصولی و مناسب انجام گیرد . این کار مستقیما بر روی سقف اصلی انجام می شود و سپس بر اساس سلیقه و بودجه مشتری محیط مورد نظر با انواع سقف کاذب دکور می گردد و فضایی که برای آسمان مجازی در نظر گرفته شده است خالی می ماند . در مرحله ی سوم که تایل ها می باشند و وجه تمایز آسمان های مجازی با دیگر سقف های کاذب هستند با استفاده از سلیقه مشتری طرح مورد نظر روی تایل ها چاپ می گردد و در محل نصب می شود . تعداد تایل ها بر اساس بودجه مشتری و فضای محل قابلیت انتخاب و سفارش دارد . پس از چاپ طرح بر روی تایل ها آن ها را به صورت های پازل مانند در محل نصب می کنند .

بنابراین با آسمان مجازی که به صورت تصویری از مناظر مختلف انجام می شود و قرار دادن نور و لامپ در پشت آن می توان با صرف هزینه های کمتر در مقابل آسمان مجازی واقعی که هزینه های بسیاری دارند یک دکوراسیون عالی و زیبا که چیزی از واقعیت کم ندارد طراحی کرد .

برای بهره مندی از مشاوره تیم سفیر اسکای, می توانید تماس حاصل فرموده و سوالات خود را مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =