کارخانه آسمان مجازی

آسمان مجازی

آسمان مجازی در دنیای امروز معماری از مهم ترین و به روز ترین سقف های کاذب محسوب می شود.در این راستا نیز کارخانه ها و شرکت های مختلفی اقدام به تولید و فروش آسمان مجازی کرده اند که سفیر اسکای نیز از جمله آن ها است. به همین خاطر جهت داشتن خریدی موفق و مناسب آگاهی از ویژگی های آسمان مجازی امری ضروری است.

 خرید از کارخانه آسمان مجازی سفیر اسکای

با نصب آسمان مجازی در طرح های مختلف بر سقف مکان های مختلف بعدی تازه و آرامش بخش به آن فضا افزوده می شود.در زمان خرید یک کالا سوالات فراوانی ذهن خریدار را درگیر خود می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله سوالاتی در رابطه با آسمان مجازی  مراجعه  نمایید.

کارخانه آسمان مجازی

چرا فروش آسمان مجازی افزایش یافته است؟

سقف های کشسان از ایده های نوین در  معماری داخلی به شمار می روند.

با ورود این سقف های کاذب به عرصه معماری امکان خلق فضاهایی مدرن داخلی بسیار راحت شده است.  از جمله دلایل افزایش خرید آسمان مجازی  قابلیت چاپ و انتخاب تصاویری دلخواه و مختلف بر روی تایل های آن هست.  علاوه بر این شما با انتخاب سقف کشسان به عنوان سقف کاذب محیط بسته خود امکان نورپردازی را نیز فراهم می کنید.  با این ویژگی روشنایی مطلوبی را در مکان انتخابی خود دارا خواهید بود.  بعد از  اوقات شلوغ و درگیری های فکری روزانه خود  چند لحظه ای را  به آسمان مجازی نگاه کنید و از آرامشی توصیف ناشدنی بهره مند شوید.

  آسمان مجازی امکان جابه جایی دارد.

بله با انتخاب و خرید این سقف شما در صورتی که بخواهید تغییر مکان دهید می توانید آن را نیز با خود جابه جا کنید.  در نصب آسمان مجازی نیازی به ریخت و پاش نیست و به راحتی قابلیت اجرا دارد.

قیمت فروش آسمان مجازی

در زمان خرید سقف کشسان و برآورد قیمت آن  متراژ و  نوع کیفیت کار اهمیت بالایی دارد.  استفاده از مواد اولیه درساخت مهم است و باید در کارخانه آسمان مجازی به این موضوع توجه گردد.  با خرید  محصولاتی با دوام و مرغوب سال ها با آسایش و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

خلاصه تاریخچه کارخانه آسمان مجازی سفیر اسکای

آسمان مجازی

شرکت فضا سازان هزاره سوم با نام تجاری سفیر با مدیریت آقای اسدی در سال ۱۳۸۶ با هدف تامین محصولات نوین ساختمانی احداث شد.  هم چنین سفیر با ۱۲ سال سابقه کار با نام تجاری سفیر آلوم در زمینه های نرده های آلومینیومی، پلکسی گلس و استیل نیز فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت دارای ۴۰۰ نماینده در کل ایران است.

از سال ۹۴ اسم سفیر به سفیر اسکای تغییر یافت و این تیم با دریافت نمایندگی از چند شرکت معتبر  ترکیه در زمینه سقف کشسان نیز شروع به فعالیت کرد.

این شرکت هم اکنوت با دارا بودت دستگاه چاپ با کیفیت ۱۴۴۰dpiو جوهر ارگانیک بدون رنگuvو دستگاه های مختلف دوخت و… دپوی کامل مواد اولیه آلمانی  و طیف رنگی بالا  و چاپ با عرض ۳۲۰ سانتی متری آماده ارائه خدمات است.

چرا سفیر اسکای را به عنوان کارخانه آسمان مجازی معرفی می کنیم؟

از اصلی ترین معیارهای خرید انتخاب فروشنده آن است.   جهت برخوداری از خریدی مطمئن بایستی از فروشندگان معتبر اقدام به خرید نمایید.  آسمان مجازی نیز به عنوان یکی از سیستم های نوین معماری  باید دارای کیفیت بالایی باشد.   کارخانه سفیر اسکای  نیز با سال ها تجربه تولید سقف کشسان  در ایران و خاورمیانه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است.

 چرا کارخانه آسمان مجازی سفیر اسکای؟

سفیر اسکای با تولید سقف های کشسان بادوام و  متناسب علاوه بر این در تمامی  کشورهای اطراف بسیار شناخته شده و معروف است.  از جمله خصوصیات منحصر به فرد تیم سفیر اسکای استفاده از تکنولوژی های نوین در اتصالات سقف کشسان به وسیله تجهیزات اروپایی و  بهترین مواد اولیه تولید است.  علاوه بر این ها آماده چاپ انواع تصاویر منتخب شما در سایز بندی ها و رنگ های مختلف هستیم.  برای کسب اطمینان بیشتر کافی است به مشتریان  قدیمی رجوع کرده و کیفیت کار را جویا شوید.

 موارد مهم در خرید آسمان مجازی

  • متراژ سقف مورد نظر
  • توجه در چاپ تصاویر و انتخاب تایل ها
  • میزان کشسانی بودن سقف کاذب
  • مقاومت آن
  •  جابه جایی سقف کشسان
  • عدم اشتعال آسمان مجازی در برابر آتش سوزی

با مورد پرسش قرار دادن موارد بالا از خرید خود اطمینان لازم را کسب کنید.

هم چنین به یاد داشته باشید همیشه  قیمت ارزان  نشان خوبی برای خرید و انتخاب محصولات نیست.

امید است با آشنایی از نحوه نصب آسمان مجازی  و ویژگی های  آن  خریدی مطمئن داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سفیر اسکای تماس گرفته و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید.

نویسنده: مهری رقمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =